İzmir Seksi Güzel Hüzün

Merhabalar ben İzmir’den Hüzün,

Resimde gördüğünüz gibi alımlı hoş, güzel bir bayanım

Bilgilerim
Yaş : 19
Boy : 1.70
Kilo : 49
Ten Rengi : Beyaz
Saç Rengi : Kahverengi ( Kalçaya kadar )
Şartlarım

Canım, cicim tatlım vb.. lavbali kelimelerden hoşlanmıyorum

Ter , ayak, ağız, koltuk altı gibi kötü kokular olmamasına özen gösteriniz

Pazarlık yapmayınız

Ses tonu , diksiyon benim için çok önemlidir

Elektrik almadığım kişiler ile para için dahi olsa görüşmüyorum

Kokteyl , Yemeklerde eşlik edebilirim.

Kendi evimde veya 4 – 5 yıldızlı otellerde görüşüyorum.

İzmir Seksi Güzel Hüzün” üzerine 5 yorum

  1. hüzün hn. merhaba.. sizin evinizde görüşmek istiyorum.. lütfen irtibat için tlf yazar mısınız..? hşçkl…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

